Det är en väldigt kort tid man lever om man tänker på hur länge man ska vara död

2012-12-14, klockan 22:09:25

Så mycket att göra, så lite tid. Ibland har man bara lust att kopiera sig själv till tre olika jagar, så skulle man hinna med allt man borde göra. Tur att julen dock är riktit bakom dörren och då har man iallafall en stund ledigt från stress. Dock är det en massa saker jag borde få gjort innan jul: finskauppsatts, modersmålspresentation om Daniel Defoe och hans verk, och sist men faktist inte minst ska jag uppträda med min egna danskoreografi på julfesten, ensam. Jag är den eleven som inte njuter av att stå framför publik så länge jag känner personer i denna publik. Danstävlingar, -föreställningar och handbollsmatcher går därmed helt fint, men nu är jag lite skeptisk så det gäller att dansa framför hela gymnasie!
Jag har faktist inte ännu heller vant mig vid bloggande, och det känns som att mina inlägg bara blir sämre och sämre. Detta är dock en fotoblogg, och en bild säger ju mer än tusen ord, så i princip är det viktigaste ju att bilden sitter på plats. Skrev faktist denna vecka en uppsatts om sambandet mellan bild och text, och kom till slutsatsen att text och bild stöder varandra. I detta inlägg har nog bilden ingen koppling vid texten i inlägget, men detta är nu en bild som jag tog ett tag sedan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

En skrämmande tanke (rubriken). Oroa dig inte för uppträdandet, de kommer att gå bra eftersom du är så duktig :)

2012-12-15 @ 16:06:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0