Oinspirerad bloggerska

2012-12-17, klockan 19:27:27

För att jag idag inte riktit känner på mig att skriva något långt inlägg så tänker jag uttrycka mig kortfattat idag. Har redan haft en utmattande dag i skolan och träning direkt på så jag är inombords helt slut. Det är dessutom helt hemskt hur mina inlägg blir sämre dag för dag. Som om jag bara är i en nedförsbacke utan slut. Dessutom är jag inte just nu det minsta inspirerad av att skriva, men skall hålla mig till att skriva inlägg varje dag och hålla läsarna uppdaterade.
Testade idag Zumba för första gången. Ni vet ju: Bättre sent än aldrig. Det var faktist inte så svårt som jag hade tänkt mig, även om jag inte hade innan idag tänkt mig att det skulle vara mycket svårare än raket vetenskap heller. Det var till en början lite tafatt, men mot slutet, då man lärde sig koreografin, så började det gå lite smidigare. Jag har dansat balett och samtidadans så länge jag minns, så därmed var jag inte heller ett helt hopplöst fall. Zumba är något som man måste uppleva pånytt!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0