Vinterväder

2012-12-12, klockan 15:18:00

Det sägs ju "Ett vänligt ord kan hålla en varm hela vintern", men i denna kyla hjälper inte endast goda ord, utan det krävs även tjocka lager av ylle och en brinnande brasa för att hålla kroppstemperaturen ovanför 30 grader. Dock kylan är vintern den absolut mysigaste årstiden då man bara kan linda sig i en filt och titta hur snön yrar i fönstet.
Har under den senaste veckan haft näsan fast i min nya fotograferingsbok som jag fått av mamma som tidig julklapp. Därmed har mitt fotograferingsintresse vanknat igen efter en några veckors vinterdvala, och nu var jag nyss ute och fotograferade naturen under denna decembermånad. Jag fotograferar nu och i fortsättningen mina bloggbilder med min Canon eos 450D, som jag fick som födelsedagspresent av mamma i oktober.
Jag tror det kommer ta sin lilla tid att bli van vid detta fenomen som även kallas vid namnet "bloggande". Dock tycker jag det känns skönt att bara sätta sig ner en stund och bara skriva om vad man har på hjärtat.
Tills nästa gång! 

 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0