Begravning

2013-08-15, klockan 15:05:40

Har under de senaste några åren samlat på Jedward-planscher som jag sedan lagt upp i mitt rum. Här för ett tag sedan sade dock min mamma att jag innan mitt utbyte borde ta ner planscherna för att de "inte ser så snyggt ut". Jag erkänner själv att min Jedward fanhood har långsamt börjat ta slut, och idag lyssnar jag ju nästan knappt på dem. Å andra sidan känner jag att Jedward är en viktig del av mig, för att John och Edward lyste upp mitt liv för över två år, och man kan väl säga att de även bidrog till en hudan person jag är idag.
Idag då jag var ensam hemma och sysslolös gjorde jag det en gång för alla. Ju snabbare jag gör det, destu snabbare är det över. Efter en tiotal minuter var min dörr och skåp lika vita och bleka som för tre år sedan. Känns sorgligt att säga adjö till Jedward och begrava dem i mina lådor, men jag visste att jag skulle vara tvungen att göra det i något skede, så nu är det över. Har ännu sååååå mycket som jag borde få gjort innan mitt utbyte som närmar sig dag för dag, och ärligt talat så börjar nerverna långsamt tränga ut ur öronen på mig...
På klädskåpets insida finns ännu fler posters, men de slapp tyvärr inte på bild

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0