Skolstart

2013-08-14, klockan 21:24:45

Sommarlovet tog slut så hastigt att man knappt märkte att den hann börja! Nu är den första dagen officiellt slut, och måste säga att mina två veckor som jag spenderar i skolan innan mitt utbyte kommer att vara ganska så enformiga. Jag borde ju inte egentligen vara i skolan över huvudtaget, men mamma övertalade mig om att fara till skolan på endast tyskalektioner som en slutspurt innan jag far. Först var jag mycket skeptisk mot saken, mycket hellre skulle jag ju ha haft två veckor längre sommarlov än extra skola, men efter idag har min insats till saken blivit motsatt. Vi har nu en ny lärare i tyska, Sara, som jag faktist gillar! Okej, hon har haft mig 3 lektioner än så länge, men baserat på detta verkar hon trevlig och som en trevlig lärare. Därmed verkar det som mina kommade två veckor ser rätt så lysande ut, även om mycket nervösa inför mitt hela år i Österrike! Vem kan tänka sig att det är endast 17 dagar kvar till mitt utbyte idag?!
Gammal bild i återanvänding, förlåt mig, men har varit en upptagen tös på senaste tiderna. Lovar att satsa mera på närtiderna!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0