Sushi-kväll

2013-08-09, klockan 21:41:54

Efter att ha tjatat på mamma i evigheter om att en sushi-kväll är nödvändig innan mitt utbyte, lyckades jag äntligen vinna henne över, och ikväll hade vi sushi-party på fem kottar! Det var inte första gången jag och mamma tillsammans fixade ihop sushi, så med övning har vi lyckats bli rätt så bra (inte för att skryta). Det tog oss drygt tre timmar att laga och fixa allt inför ikväll, men det allt var uppätet inom under en timme. Har säkert någon gång nämnt det här på bloggen, men i så fall får jag upprepa det för att färska ert minne - sushi är min favorit mat i hela världen, och om jag skulle få välja skulle jag kunna leva på endast sushi som näring. Ah, det finns ju bara inget bättre! 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0