Decemberinlägg

2013-12-25, klockan 20:17:01

Det är djupt pinsamt att medje att jag inte bloggat på så länge som jag gjort, då jag är medveten om hur många av mina nära och kära i Finland kollar upp min blogg dagligen i väntan om utdaterateringar av mina sysselsättningar här ute på världen. Orsaken till detta är dock simpel. Sedan jag flyttade från Sankt Pölten till Grub till familjen Bertl, så har jag inte lyckats få internet till min dator trots flertal försök och ansträngning. Efter en mängd svett, blod och tårar (inte riktit men nästan) fick vi dock internetet och funka, och lösningen var inte lättare än att interneten helt enkelt inte funkar i mitt rum på min dator utan endast i övervåningen.
Nu ikväll ska jag skriva några inlägg som innehåller material över vad min december gått ut på. Det är en hel del ni gått miste om ska ni veta!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0