Day 12: Something you don't leave your house without

2013-02-27, klockan 20:12:00

Troligen har ni alla på hjärnan de där vanliga svaren på denna utmaning redan, och jag måste säga att jag inte undviker från detta. Det finns tre ting som jag har på hjärtat som jag nästan inte kan överleva utan.
1. Mobilen. Mina egna lillla iPhone 4s är allid med mig vart än jag går! Jag gillar att pryda den med fina skal, och äger just nu fyra stycken skal som jag turas om att klä min telefon med. Känns på något sätt som att mobilen vore naken utan det där lilla fyrkantiga skalet. Utan min mobil känns det på något vis konstigt, men inte så obehagligt att man skulle ännu kunna kalla detta för nomofobi
2. Läppfett. Jag kan inte tåla torra läppar, som jag dessutom ofta brukar ha. Därmed brukar jag alltid se till att ha en burk läppfett i bakfickan för säkerhelts skull.
3. KLÄDER! Detta är vell en självklarhet, men på grund av min brist på kreativitet så är detta det bästa jag kom på.
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0