Day 1: Introduce

2013-01-23, klockan 22:18:00

Recent picture of yourself, 15 interesting fact about myself
(nog för att jag några inlägg sedan berättade tio grejer om mig själv, men nog kan jag säkert skrapa ihop 15 grejer till)
Detta är en snabb bild jag tog på mig själv här om dagen, som jag dessutom inte tagit tiden att redigera. Nog för att det finns bättre bilder på mig också, men detta är den färskaste bilden på mig. 
1) Jag heter Malin My Magdalena Lindblom. 2) Jag är född 7.10.1996. 3) Jag har en bror som heter Oskar. 4) På fritiden gillar jag att dansa samtidadans och balett, spela handboll, sticka och fotografera. 5) Min favoritfärg är ljuslila. 6) Min favoritförfattare är Nicholas Sparks 7) Jag har alltid varit singel 8) Jag har den vildaste fantasin som finns 9) Som sagt berättade jag största delen om mig själv några inlägg sedan så jag kommer inte riktit på något att tillägga hit. 10) Jag heter malin_my på intagram om någon är intresserad att följa mig :). 11) Jag har ett konstigt obehag för att äta smörgås/semla 12) Jag hade tandställning i lågstadie 13) Mitt bmi är 20 14) Mina ögon byter färg beronde på ljuset 15) Är alldeles för trött för att hitta på en 15. fakta om mig :P
 

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nails By Dolly

TACK så jätte mkt :)

2013-01-24 @ 10:40:41
URL: http://nailsbydolly.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0