Day 2: Nicknames

2013-01-24, klockan 15:46:00

Då jag föddes ville min far att jag skulle heta My, men det namnet gillade inte min mamma, så jag fick heta Malin (My fick bli mitt mellannamn). Min pappa har dock alltid kallat mig Malin-My, och personligen föredrar jag Malin-My över bara Malin. Det är personligare, speciellt då det finns så många vid namnet Malin dessa dagar. I den virtuella världen gillar jag att kalla mig Malin-My, och har för ett tag sedan funderat på att byta mitt namn till Malin-My.
Jag har både svenska och finska relationer, och mina finska släktingar och de närmaste finska vännerna gillar att kalla mig Malle. Vissa kallar mig även vid namnet Quasi/Quasimono, dock inte fullt seriöst. Historien bakom detta namn är lång, och kind of en insider-joke.

Kommentarer
Postat av: halsoprofilen

Hej! Kika in min blogg vetja, kanske behlver du hjälp med en PT på distans (:

2013-01-24 @ 18:44:31
URL: http://halsocoachen.blogg.se
Postat av: Clara

Så fin bild!

2013-02-04 @ 06:52:06
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0