Day 14: A picture of you last year - how have you changed?

2013-03-08, klockan 20:40:16

Usch...har suttigt här framför datorn i en evighet och bara glott på denna rubrik. Vill på något vis inte komma på något som ändrat i mig själv. Detta kan antingen bero på att A. Jag har extremt dålig kreativitet, eller B. Jag faktist inte har ändrats under det senaste tolv månaderna. Dock kom jag till några slutsatser efter mitt funderande.
Jag har kommit till gymnasie. Var aningen nervös att jag inte skulle komma in då det var så många andra som också sökte, men med mitt medeltal som låg någonstans mellan åtta och nio så garanterade jag mig en plats i Pargas svenska gymnasium. Här trivs jag bra, även om det skiljer sig mycket från dåvarande högstdie.
Jag har hittat min kallalse till dans. Förr var dans bara en hobby som jag gillade, men nuförtiden älskar jag att dansa och danslektionerna är veckan högdpunkt! Denna motivation har även inspirerat mig attgöra några danskoreografier, och jag har även samlat mod att vara med i en danstävling (med egen solo) där jag vann tredje pris!
Jag har fått mycket nya vänner! I gymnasie har jag träffat flera härliga personligheter som jag fäst mig vid.
Jag har bestämt mig för att bli utbyteselev! Förr så var detta bara något som jag tänkte på som en "dröm", men först på sommaren började jag tänka på detta på allvar. (176 dagar kvar!)
Nej hörni, jag kommer inte på flera grejer... Men här har ni i varje fall ett litet smakprov på hur jag ändrat på ett år!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0