Usch!

2013-03-22, klockan 17:23:38

Under de senaste dagarna har min bloggaktivitet varit noll, men detta beror på mina två "vänner" mid namnen magsjuka och feber. Yep, that's right, lilla Malin blev smittad av några bobbor och måste därmed ligga i säng och kräkas all day long. Igår var den absolut värsta dagen då jag seröst trodde jag skulle dö. Kunde ju inte göra något! Jag klarade seriöst inte av att ens gå, för att jag kände mig så otroligt svag. Dessutom lyckades jag inte äta något heller. Idag är allt dock mycket bättre än igår, som resulterar att jag idag klarar av att blogga igen.
Har nu inte så mycket att berätta för att det enda jag under senaste tiden gjort är att sova. Istället kan jag berätta om något lite intressantare. Om fem dagar bär det av med ett dussin härliga lagkamrater till Danmark och spela handboll. Ser fram emot det, för att detta är troligen vår sista Rödspätte cup tillsammans, och vi har varit där varje år under de senaste fyra-fem åren.
Nej nu måste jag och lägga mig igen, men jag ska blogga efter att jag samlat lite krafter först.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0