When I fall in love, I fall hard

2013-03-02, klockan 22:15:04

Som till de flesta svenskspråkiga, så är en av mina lördagsaktiviteter att kolla på Melodifestivalen. Hittills har jag missat endast ett avsnitt av Mello, men det förlåter Gud mig säkert. Idag kväll klockan nio kom då Melodifestivalen: Andra chansen. Mina förväntningar av andra chansen var inte så värst höga efter de några första låtarna, men little did I guess att själva Anton Ewald skulle uppträda som melodi nummer sex med låten "Begging". I själva verket sade namet inte heller något i mina öron innan idag. Dock jag kanske är lite efterbliven, så var det kärlek på första ögonkastet. Anton = sjukt snygg! Är så glad att han slapp vidare till final. Bara så ni alla där ute vet...HAN ÄR MIN!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0