Belönar mig själv

2013-05-28, klockan 18:42:29

Efter att ha spenderat de senaste åtta timmarna med näsan i geografiboken så tänkte jag belöna mig själv lite. Sugen på något sött traskade jag iväg till affären där ja köpte både Nutella och Marabou Daim cookies. Det var en evighet sedan då jag åt Nutella senast, så jag tänkte ge den ett försök. Därmed rostade jag mig ett bröd, tog fram kniven ur kökslådan och brädde dethär nya exotiska pålägget på de varma bröden. Efter första tuggan var tanken jag fick i huvudet att jag kom faktist inte ihåg att det var såhär sött. Det var ju gott nog, men jag tror att ett till två bröd åt gången räcker bra för mig. Det är ju bara bra, nu räcker det bara längre.
Suck, nu borde jag tillbaka till min bok som ligger där på bordet med en lockande min, men som jag redan sa i det förra inlägget så är detta sista provet och även sista "skoldagen" innan sommarlovet, så jag skulle faktist inte kunna bry mig mindre för att säga det rakt ut.
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0