Födelsedagsbarnet!

2013-10-08, klockan 22:27:45

Veckan började prima med att en viss liten tös var inte så liten nåmer, då hon nämligen fyllde hela sjutton år! Som utbyteselev förväntade jag mig inget fancyt som att alla skulle veta att det är min födis eller att jag skulle på flertal stora presenter, men en njnutbar liten måndag var det jag hade igår. Höjdpunkten var dock nog att min mamma skaffat mig och skickat till Österrike en iPad mini år mig, som kom så bakom trädet som det bara kunde vara. Hon hade tidigare berättat mig att jag inte får något speciellt för att detta utbyte redan i sig kostade sååå mycket, men en iPad??? Tack mamma! Dessutom vil jag även ta den lilla stunden att tacka alla andra som kom ihåg mig på sin dag, detta betyder mycket för mig! Femtioelva stora Bamse-kramar till er alla där i Finland som jag saknar så stort!
Hade på förhand blivit varnad om att denna kaka är superduper god och även min värdsyster Lisis favoritkaka! Astrid hade köpt den vet-inte-varifrån, och den var indeed mycket mycket god. Vi år ävem sushi som lunch eftersom familjen kom ihåg att detta är min favorit maträtt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Missie ❤

Åh va fin tårta! :)

2013-11-25 @ 21:34:39
URL: http://dianagustavsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0