Igelkotts-älskare!

2014-06-09, klockan 19:58:51

Sedan några dagar har jag haft den största ivern för igenkottar! Har på min tumblr reposta endast bilder på dem och efter att jag läst om att man kan ha en som husdjur även i Finland har jag klagat åt min mamma om att skaffa en. Att äga sig en igekott som tramppar för sig själv hemma skulle vara hur mysigt som helst!
Även om sommarlovet börjat i Finland redan en vecka sedan får vi i Österrike njuta av skola ännu en månad! Det är inte det mest lockande i denna hetta dock. Det är dagligen kring 30 celciusgrader, och jag tror jag smälter snart. Dessutom är jag ju inte alls i skicket för att använda shorts, toppar, bikini etc. Om 20 dagar är jag i Finland och jobbar allt detta av mig!
~ Vår kisse är oftast inte på humöret för kramar och pajande, men detta är en bild från en av de få gångerna han låtit mig nära. Visst är han söt! ~
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0