STS träff!

2014-03-19, klockan 21:16:27

Alltid då och då har vi gemensamma träffar med alla STS utbyteselever i Österrike, och för ett kort tag sedan hade vi just precis en sådan! Känns alltid så roligt att träffa alla dessa utbyteselever som går igenom samma saker som jag och framför allt att höra om deras bakgrunder och hemland!
Innan denna egentliga träff dit min hostsyster Maria-Anna lovade göra mig sälskap, var vi dock tvungna att sitta i ett tåg i ett eller några timmar. Detta var faktist en av de lustigaste händelserna under detta veckoslut, för att vi var i en "kabin" med 6 tjejer från Danmark, Taiwan, Kina och Australien, och vi pratade om strunt och dumt. Tiden gick så snabbt och innan vi viste så var vi redan framme i Bad Ischl!
Kort och konsist så under dessa två dagar så hann vi gå på spa, slalom (som ja inte ännu heller förstått tekniken av), väggklättra och en hel del av tv kollande, för att då man en gång är i Österrike så är dethär med vintersporter the real deal! Jag ska låta bilderna prata för sig (även om det inte finns så många), so enjoy!
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0