Day 6: Pet peeves

2013-01-29, klockan 11:13:00

Ännu ett dygn sedan hade jag ingen aning om vad pet peeves är, men efter att ha frågat allt och alla vad det är så fick jag veta att det tydligen är något som irriterar en och får en att bara go asdasdasd. Själv försöker jag alltid mitt bästa att fokusera på de positiva tankarna, men vi kan vell alla erkänna att vi alla blir irriterade på något. Har svårt att hitta på något enskillt irriterings-subjekt som skulle överskrida de andra med din otroliga irritationsförmåga, för att för min del finns de en massa små irriterande saker, och till exempel då man sköljer av en sked och man sätter den under vattnet så att allt vatten strittar på en, eller st;tande reklamer som rullar på helatiden.
Dock en sak har stört mig alltid då man påfaller på sådana: dåliga domare. Till exempel två teckor sedan stötte vårt handbollslag på en mycket otroligt demokratisk domare, som klart och tydligt var på andra lagets sida genom att ge oss onödiga fel som inte ens fanns, och gav alltid en extra chans åt andra laget och ignorerade deras fotfel och övriga misstag. Dock spelade motståndarlaget på hemmaplan, och därmed var domaren också från denna trakt.

Kommentarer
Postat av: DiSCOSADNESS

svar: sent var, men tack så mycket, fina du! <3

2013-01-30 @ 20:17:43
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: Emmi

Vi vill ha fler inlägg, blogga mer Malin!;) Ses i skolan.

2013-01-30 @ 20:45:43
URL: http://eventhesunsetsinparadise.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0