Utbyte till Österrike

2013-01-24, klockan 22:03:04

Sitter här framför datorn omringad av papper gällande mitt utbyte till Österrike. Just nu är mitt största problem att hitta en bra bild på mig som man täcks publicera, och som dessutom kommer att vara den första bilden min kommande familj kommer att se på mig. Dessa uppgifter borde vara inne inom kort, och jag har nog skrivit ungefär en tiondel av grejerna, men ännu är några kluriga punkter ogjorda. Detta bildproblem stör mig för tillfället mest, för jag brukar vanligen vara den som står bakom kameran, och inte framför, så therefore finns det inga bilder på mig (som inte är egopics). Funderade att vi med Emmi (eventhesunsetsinparadise.blogg.se) skulle här någon dag kunna fara ut och fotografera varann, inte endast för min utbytesbild, men även om Emmi kanske är intresserad av en ny profilbild till facebook. Först måste jag ju dock fråga Emmi, för detta var bara en liten tankte som jag skapade i mitt lilla huvud idag på eftermiddagen. Får lov att fråga om hennes åsikt imorgon på fredag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj så det låter häftigt med utbytesresa! Kram

2013-01-25 @ 14:16:22
Postat av: Mel Moonchild

Asdfghjkl dendär bilden på dig e ju huuuuur fin som helst! <3

Svar: Du e söt :)
Malin-My Lindblom

2013-01-25 @ 16:00:46
URL: http://melodymoonchild.blogg.se/
Postat av: essla

hej fin blogg :D PS har en fototävling på bloggen nu :) så var gärna med ifall du vill :) och idag är tyvärr den sista anmällningsdagen :)


får be om ursäkt om du inte gillar tävlingstips :)

2013-01-25 @ 18:08:15
URL: http://esslaf.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0