John+Edward=Jedward

2013-05-12, klockan 20:07:07

Då Jedward för första gången uppträdde i Eurovisionen år 2011, visste jag att detta är något för mig. Efter denna euforiska upplevelse har jag varit en stolt jedhead som kan ordena till varenda en sång och stalkar tvillingarna på internet non-stop. Vid senaste årsbytet fick jag en konstig känsla av att min jedward-fandom börjar gå över, och så slutade jag långsamt lyssna på dem. Detta var så sorgligt, men sanningen är att det går ju lite över efter en tid.
Idag tänkte jag ge Jedward en chans igen, och några Jedwards låtar senare var jag helt förälskad. Efter denna paus har jag hittat gnistan igen, och jag kan ju inte sluta lyssna på dessa låtar nu! Det är sååå många goda minnen relaterade till dessa låtar, och det känns så skönt att bara lyssna på mina favvotvillingar, som jag tre år sedan blev kär i. 
John Paul Henry Daniel Richard Grimes
Edward Peter Anthony Kevin Patrick Grimes

Kommentarer
Postat av: Angelica Karlsson

HEJ JOHN JEDWARD
HUR MÅR DU JAG MÅR BRA
JAG ÄLSKAR ER SÅ Angelica karlsson
är snäll i dag har ni varit Skolan har matte
pro John jedward är en söta fin i dag som har kul
hug hug hug hug hug kiss kiss kiss kiss hug hug hug
jag är kär i dig mycket jättekär John jedward
mina är John jedward söt fin dag vi ses snart massor
hug hug hug hug hug kiss kiss kiss kiss kiss kiss hug

2014-01-22 @ 15:33:57
Postat av: Angelica Karlsson

HEJ JOHN JEDWARD
HUR MÅR DU JAG MÅR BRA
Angelica karlsson är fin dag och roligt att skriva
mycket om dig du är snyggin killar som söta John jedward Angelica karlsson vad söt du är fin roligt
älskar älskar älskar mycket massor hug hug hug hug hug hug hug hug hug kiss kiss kiss kiss kiss kiss
Angelica karlsson älskar John och jedward jättekär

2014-02-06 @ 16:49:33
Postat av: Angelica Karlsson

HEJ JOHN JEDWARD
HUR MÅR DU JAG MÅR BRA
Angelica karlsson är fin dag var snyggin John är och
jedward är snäll fin roligt att skriva om dig John jedward är kul vi ska snart få ses snart ducha sen
kroppen är ren fin för det kallt ute och roligt
massor hug hug hug hug hug hug hug kiss kiss kiss
jag är kär i dig John jedward vad söt du är
Angelica karlsson snäll och roligt

2014-03-05 @ 18:02:32

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0