En smet av brådska och stress

2013-10-20, klockan 12:12:41

Har ju inte bloggat på en hel vecka, och känner mig som en hemsk varelse för det. Dock tror jag att största delen av mina läsare är min familj och mina vänner, som alla ungefär vet vad som pågår här på andra sidan världen just nu, och förstår att jag inte hittat tiden för att blogga.
Efter flertal konsekvenser bor jag tillfälligt på Franz Pichlerstaße och går nu i privatskolan Mary Ward gymnasium. Livet är rätt så lysande och det börjar synnas ljus i ändan av tunneln. Min nya familj är den härligaste och jag kunde inte be om en bättre familj! I min nya familj finns hostmamma Susanne som arbetar som psykolog och som är jätte trevlig och förstående! De hade förra året en utbytesevel från Venezuela, så de har även erfarenhet av utbyteselevslivet. Har även en hostsyster som är två år yngre än jag och hon heter Melanie! Hon är den bästa systern man kunde be om och vi kan prata om allt möjligt girlstuff med henne. Hon är som min bästa vän här i Österrike och vi gör så mycket saker tillsammans! Jag har även en hostbror Sebastian som är ett år äldre än jag. För tillfället är han arbetslös och spenderar oftast sina dagar hemma, så då jag kommer hem från skolan så spenderar vi alltid ett par timmar tillsammas. Han påminner mig stort om min egna storebror Oskar faktist! 
Har inte direkt någon bild på min nya familj eller skola eller liknande, men jag har dock fångat några bilder alltid här och där under den senaste veckan som jag kunde dela med er.
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0