Nyårslöften

2012-12-31, klockan 22:31:17

Årets sista kväll är vad som gäller just nu och endast en halv timme återstår av av detta år 2o12. Därmed har jag lovat några nyårslöften
 
  1. För femtioelfte gången lovar jag att gå ned i vikt
  2. Varje dag vara tacksam för vad jag har 
  3. Inte för att jag skulle vara någon ortoligt självisk person, men jag lovar vara mindre självisk och mera givmild
  4. Leva i stunden och inte bli och grumla över det som varit och farit
  5. Då jag far på utbytesresa sommaren år 2o13 så lovar jag bli mer självständig och djärvare
  6. Vara en mer aktiv bloggare (förlåt att ni ibland hamnat vänta på inlägg)
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka Ekström

Gud vilken fin blogg och vältagna bilder! :)
Dina nyårslöften låter bra, och bekanta.. haha :) Har liknande nyårslöften! :)

2013-01-11 @ 21:17:42
URL: http://rebeckaekstrom.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0