Äntligen tillbaka!

2013-02-22, klockan 19:20:03

Det är otroligt hur ni hållit statistiken för min blogg ganska så högt trots mitt oaktiva bloggande under senaste veckan. Såhär på sportlovet är mamma i Österrike på semester, och då har jag varit tvungen att bo hos mina morföräldrar. Rymde dock till Emmis stuga efter tre dagar (okej, inte bokstavligen "rymde", men for därifrån). På ingen dera av dessa har jag haft chans att blogga, och jag måste erkänna att det kändes bra med en  pytte liten paus. Nu har jag liksom ny energi , som att jag på något sätt blivit fulladdad.
Idag kom jag hem från Emmis stuga, för att det var 3ning idag på eftermiddagen. Dock blev det inte av, för vi var för få som var på väg. Därmed for jag istället till butiken, köpte en mango och en platta mjölkchoklad, for hem, smälte plattan och njöt av spotify + chokladfondue.
Det är helt galet hur snabbt detta sportlov flög iväg! Lovet är ju riktigt på slutraka, och sen börjar skolan igen, och det vill jag inte! D:

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0