Dance moms? I'm obsessed

2013-02-03, klockan 21:38:00

 På finska televisionen rullar på en serie som heter "Dance Moms". Till en början tyckte jag det var bara en massa drama då detta är amerikansk reality, men efter att jag sett första avsnittet blev jag hooked direkt! Jaa, förståss sker det lite drama och skrikande, men man får även se en massa fin dans av såpass unga dansare och avsnitten slutar alltid i en clifhanger.
Åt er som inte vet vad jag talar om så är det ett program om ett dussin flickor i en dansskola, och deras danslärare Abby Lee Miller är en världskänd koregraf och lärare, och hon bokstavligen producerar stjärnor. Dock är hon mycket sträng, och allting måste alltid vara som hon vill det ha. Dessa dansstuderandes mammor får alltid vara i ett skillt rum ovanför dansstudion och kolla på då deras små dansar, och ofta så är det något som någon av dessa mammor far och klagar om, och BOOM, drama har fötts (som ni kanske märker så är jag otroligt dåligt på att förklara, men jag gjorde mitt bästa)
Detta är nuförtiden typ bland mina favoritprogram, och nuförtiden väntar jag på torsdagskvällar med iver och spänning. Dessutom blir man sådär trevligt motiverad om att dansa, tänja och motionera. Bara fyra dagar kvar!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0