Day 9: A favorite picture of your best friend

2013-02-05, klockan 21:16:00

För att jag redan så ofta skrivit om Emmi, min allra käraste vän, så tänkte jag idag skriva om någon ni inte ännu kände. Han är en pålitlig vän som följer med mig nästan vart jag än far. Kalla mig barnslig om ni vill, men jag pratar om mitt egna lilla mjukisdjur Koira. Som jag tidigare berättat här på bloggen så är jag tvåspråkig, och "koira" betyder hund på finska, så som ni säkert gissar så är Koira en hund. Jag vet att jag var otroligt kreativ i mina unga dagar, I know, I know....
Vissa av er har säkert redan kommit över dagarna då man sover med en teddybjörn i famnen, men Koira är ju ingen björn, har är en hund, så detta borde vara acceptabelt. Som sagt sover jag med honom under armen varje natt, och detta kan låta konstigt, men jag får faktist inte sömn utan honom. Här kom min lilla barnsliga sida fram, så jag antar att ni nu känner mig ett steg bättre...

Kommentarer
Postat av: Mathilda Johansson

jag bara älskar tröjan du har på din header !
Hon heter Florence (:

2013-02-06 @ 09:55:17
URL: http://misstj.blogg.se
Postat av: Matilda

Sv: Jaaaaa, det är så sjukt gott! Men dem är så små så äter upp den på en gång hihi..
Gud hunden ser ju nästan verklig ut! Häftigt!

2013-02-06 @ 17:16:51
URL: http://matildawicksell.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0