Tröstmat och tårar

2013-02-05, klockan 15:05:58

Jag överdriver inte då jag säger att detta troligen var mitt livs sämsta dag. Veckan tidigare hade vi prov-vecka, och idag fick vi ut proven. Dessa prov gick alla dåligt, och jag spenderade hela matrasten gråtandes i toaletten. Skolan är ju allt i allt, och nu känns det som att jag vore i ett mörkt djupt hål av misslyckande. Blev inte underkänd i något, men i matematikprovet fick jag fem, som är ganska nära. Värst av allt är att de som fått underkännt får ta provet på omtagning, men man får inte förbättra innan nån gång på sommaren, så det är alltså ingen vits i att ta hela detta prov om. Om jag skulle börja förklara historien bakom varför alla dessa prov var besvikande skulle detta inlägg bli alldeles för långt, så ni får nöja er med detta. Det värsta är att jag gjorde mitt bästa, och det var ändå inte tillräckligt.
Just nu mår jag så dåligt som man möjligen bara kan tänka sig. Vet ni känslan då man gråter så mycket att man blir yr och spysjuk? Ja, det är så som det kändes för mig i toaletten idag. Borde idag ha danstimme, och det kan vara helt bra att sätta tankarna på något trevligare emellanåt. Dock skulle jag inte alls orka. Jag skulle bara vilja ligga i sängen och dö av sorg, och drunkna i mina tårar. 

Kommentarer
Postat av: Enya♥

Sv; haha va tråkigt! :D bästa kaffet ju!

2013-02-05 @ 16:42:54
URL: http://enyas.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0