Day 4: My parents

2013-01-26, klockan 20:34:00

I förra inlägget (Day 3: My first love) berättade jag om min grymma mamma, men min pappa vet ni inte så mycket om tror jag. Har faktist otroligt få bilder på pappa och mamma tillsammans, för de skillde sig då jag var i lågstadie-ålder. De är dock otroligt bra vänner, så ni ska inte tro att mina föräldrar är osams eller liknande.
Min pappa bor kanske fem kilometer från oss, och jobbar 24/7. Det enda jag träffar honom är på handbollsträningar och matcher, för han är vår handbollstränare. Vi träffas även på kalas och sånt, men det är så sällan så.
Dock vi träffas sällan med min pappa så är han ändå en mycket trevlig typ. Det var ju han som lärde mig simma, och det är han som är mannen som lovade att inte släppa då jag skulle lära mig cykla. Vi har delat så många minnen...
Även om han har sina brister, så är han ändå min perfekta operfekta far.
Jag tror att min pappa inte så gärna skulle vilja ha sitt ansikte och pryda min blogg, så detta inlägg får bli bildlöst.
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0