Dagens konstverk nästan klart

2013-06-26, klockan 20:34:24

Idag är jag ganska stålt över hur aktiv jag varit! Dagen började med att jag var och bekantade mig till min kommande arbetsplats, var efter jag cyklade ca tio kilometer därifrån hem. Efter detta städade jag hela eftermiddagen (utan att ta i beaktan att jag sovde tre timmar på dagen). Vaknade då mamma kom hem från frissan, och från och med då var det fullt upp med att packa våra kassar, för att imorgon bär det av till Österrike! För att nu på kvällen få tiden spenderad på ett klokt sätt så bestämde jag mig för att rita lite! Bilden är dock inte ännu helt klar, men jag tänkte att detta fick räcka för ikväll. Imorgon klockan sex på morgonen far flyget från Åbo, så jag kommer att vara tvungen fara i säng tidigt ikväll. Har sååå mycket jag borde ännu göra, så nu är det nog dags för mig att avsluta detta inlägg. Får se om jag hittar tiden för att blogga i Österrike, men tidigt eller sent, så lovar jag att jag ska berätta er allt om min resa!
Som sagt: Den är inte klar ännu...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0