The gig

2013-06-01, klockan 23:28:46

Efter att ha klipt gräsmattan traskade jag iväg till Centralparken där giggen  "Schools out" skulle hållas. Mest gick ävenemanget för vår del ut på att sitta på gräset och njuta av både varandras sälskap och den bra musiken. Sammanlagt spenderade dessa fem töser ungefär fyra timmar på stan, och beslöt oss att fara hem på grund av att värmen började försvinna. Huvudsaken är att vi hade roligt, och lyckligt vis lyckades min kamera föreviga vissa korta stunder av denna tid.
 
Tror att ni börjar få nog av mina hopplösa kollage som det verkar att jag sätter i varenda ett inlägg. Tycker bara det går så smidigt att i en bild skrapa ihop alla fina händelser från en hel dag!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0