Ny design

2013-03-17, klockan 14:48:47

Efter att på internet läst om en intressant app vid namnet "Cocoppa" spenderade jag dagens första timmar vaken med telefonen i handen. Lätt var det inte, men jag är dock mycket nöjd med resultatet. Snarare skulle jag ju ha kunnat spendera dessa några timmar på flertal bättre sätt, men om man tittar på detta från en annan synvinkel, så har jag just nu en awesome telefon!
Har nu varit ensam hemma två dagar i streck, och är faktist glad att mamma kommer hem ikväll, för vid denna mörka årstid är det faktist både jobbigt och skrämmande att vara helt ensam i ett "stort" egnahemshus.
Just nu ligger jag i soffan, bloggar, och för tillfället lyssnar på Anton Ewalds "Begging". Dessutom läser jag en bok sådär med andra ögat, dock utan någon större framgång. Skulle ha ännu lite under 200 sidor kvar att läsa, men har lagt ett mål åt mig själv att på kvällen ska jag ha läst ungefär 100 sidor. Borde nämligen ännu städa och läsa på tyska idag. Kommer att bli tight

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad snygg design!;)

2013-03-20 @ 14:20:36

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0