Lördagen den nionde november

2013-11-09, klockan 21:16:00

För detta datum hade vi redan en vecka sedan kommit överens med Lilli och Vicki att vi skulle till Wien och shoppa! Därmed träffades vi idag klockan tio på morgonen på Sankt Pölten tågstation, beredda att stiga på tåget mot öster. Det dröjde inte länge innan vi redan var framme, och vi var pigga och berädda att utforska vad Wien har att erbjuda på en sådan regnig och grå dag.
Vi gick igenom alla klädbutiker som verkade passande för oss, och detta var rätt så många. Vi fick även prova undergrounden i Wien då vi skulle till ett shoppingcentrum en bit från Mariahilferstraße där bland annat Hollisterbutiken befann sig, som jag såg fram emot. Efter dagen kom jag hem med en ny jacka, två nya beanies, ett par jeans, ett nytt skal för min telefon och ett par fötter mycket sjuka efter allt vandrande. Trots detta var jag nåt så otroligt nöjd för att jag hade haft en så lyckad dag där närmare allt gick bäst!
Vielen dank Lilli und Vicki für den schönsten Tag! Wir sind die beste Beanie trio - Kurrrbisch for the win!
 
Kollaget är delvis ett bevis på påståendet att vi hade rätt så roligt och var rätt så övertrötta i tåget påväg tillbaka hem på kvällen.
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0