Söndagsaktivitet

2013-11-10, klockan 20:39:19

Hade inga planer för idag innan Susanne sade att de hade tänkt som aktivitet att det vore trevligt att fara och vandra till Rudolfshöh. Jag viste inte var detta befann sig eller ens vad detta exakt var, men det enda jag viste var att jag ville fara med...vad än det är.
Strax efter morgonmål var Susanne, Karl och Melanie som mitt sälskap i bilen påväg till detta okända Rudolfshöh. Då vi stannade bilen och började traska i evigheter upp för en backe, så fick jag rätt så snabbt reda på att detta är en rätt så stor kulle som vi skulle vandra upp till. Då vi andfådda och lättade hade nått vår destination - ett skjud uppe på toppen - belönade vi oss själva med Coca cola! Dessutom var vjuen uppifrån sååå ljuvlig! Efter att vi suttit en god tid uppe och beundrat vjuen var det dags att gå samma långa väg ner till bilen och åka en ännu längre väg hem. Hemma var jag så trött men ännu gladare över hur roligt jag haft! Detta var lite annarlunda från den normala vardagen, och detta veckoslut var en mycket lyckad en! 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0