Läxkväll

2013-09-11, klockan 22:05:15

Jag, så som alla andra tonårs elever som är lata och omotiverade, ogillar läxor starkare än en katt ogillar kallt vatten och som en snigel hatar salt. Efter att dock ha studerat här nu i två veckor, kan jag inte ljuga med att jag lite saknade känslan av deadlines och små uppgifter man kan pyssla med om kvällen. Där med fick jag just en minut sedan min geografi läxa gjord, och sanningen är att jag inte ens är helt säker om det var läxa...men jag gjorde det nu i varje fall! På lektionen skulle vi ta reda på världens största länder/mest invånare/bästa ekonomi, och efteråt färglägga de tio största länderna. Jag hann inte färglägga klart på lektionen, och som sagt är jag inte säker om detta var läxa, men nu är det som sagt gjort! Känner mig rätt så hurtig nu! "Jag gjorde just läxan frivilligt!" är inte något som man i normala fall skulle höra från min mun.
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0