Burana är min bästa vän

2012-12-20, klockan 21:54:00

Idag var det skolans julfest som gällde. Dock hade jag det värsta magknipet som jag upplevt i åratal, och då inte ens Burana hjälper så börjar man nog lite mista hoppet. Jag var tvungen att ändå fara på julfesten för jag skulle uppträda med ett dansnummer.
Dock under uppträdande kände jag ingen smärta. Tror att jag hade en sådan adrenalin-rush att jag inte ens tänkte på hela saken. Upprtädandet gick toppen med kanske några små detaljer som skulle ha kunna gå bättre, men det är sånt som man inte skall bli och grubbla över. Kände mig faktist ganska hedrad efter att både engelska- och fysikläraren samt en flock elever kom och berömde mitt dansande. Jag ångrar faktist inte att jag bestämde mig att upptreda, tvärtom skulle jag ångra det om jag inte skulle ha gjort det.

Kommentarer
Postat av: Emmi

Malin , du har säkert fått magsår, pga. allt ditt stressande, du måst lungna ner dj under jullovet

2012-12-21 @ 16:15:18
URL: http://eventhesunsetsinparadise.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0