En hektisk dag

2012-12-21, klockan 21:30:00

Denna dag har jag spenderat springande runt i Pargas. Dagen inleddes med en liten sväng till kyrkan med skolan, och efter det beslöt jag mig för att finslipa rumsstädande inför julen. På eftermiddagen for vi med Matilda och spendera en stund i café Axo, och därifrån bar det av till Matilda's. Efter en god stund av "Toddlers and tiaras" och byte av julklappar kom mamma och sökte mig för vi skulle fara en sväng till pappa's. Därifrån var det planerat att vi med mamma skulle tillsammans fara och göra ost till hennes vän, men jag lämnade detta imellan för jag var så otroligt trött. Efter en stunds vilande framför televisionen konstaterade jag att det inte kommer något trevligt, så jag bestämde mig att gripa kameran och knäppa några fotografier.
Nu är det änligen jullov och ingen kan stoppa mig från att sova länge på morgonen och äta så mycket jag vill! Har dessutom all julstress över då alla presenter är skaffade och huset är städat och rent. Livet ler!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0