Ny start

2012-12-30, klockan 12:53:27

Jag har haft en liten "julpaus" här på bloggen, men nu är jag här igen med nya tag. Har under jullovet varit hos mommo och moffa och har därmed inte haft den lilla stunden att ägna till bloggande. Ska snart dit igen, men är nu bara för tillfället hos mina kusiner. Vi var uppe till småtimmarna och ännu lite till (3-4 tiden för att vara exakt), och är just nu helt trötta och hängiga. Först hade vi som plan att vaka över hela natten, men det blev det lite ändring i planerna då vi typ började sova med ögonen öppna för vi var så sömniga. Dessutom är det ju viktigt att sova såhär i växande älder, så det är viktigt för flertal orsaker att sova tillräckligt. Denna natt sovde vi nog inte "tillräckligt", men i alla fall något, för det är ju bättre än ingenting.
Idag är det andra sista dagen av 2o12, och iövermorgon börjar år 2o13. Det är konstigt hur man varje nyår tänker att detta nu är en ny start, men slutligen står man alltid på samma startpunkt då inget ändras. Det är kostigt hur man dag för dag inte ändras det minsta, men när man tittar bakåt så är det så mycket som ändrats.
När ni är troligen på någon trevlig fest med era kompisar på nyåret så tycker jag att ni ska vara mycket avundsjuka på mej, för jag är nämligen hos mommo/moffa, där man måste lägga sig senast tio. Kanske är det helt trevligt med lite omväxling, för jag har hittills de senaste nyåren varit med kompisar på nyåret.
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0