Tiden läker alla sår

2012-12-19, klockan 15:48:07

Tänka sig att tiden gått så snabbt! Just var det ju varma sommardagar med glass och sandaler, och nu är det redan snö upp till knäna. Åhh, så jag saknar de sköna juli-dagarna. Dock har ju vintern sina fördelar, men såhär i devember-månad är det inte konstigt att man inte det minsta börjar längta efter de varma sommardagarna.
Julen kommer med enorm fart och det är ju bara 5 dagar kvar till jul! Man säger ju att "tiden går snabbt", men i detta fall går inte tiden snabbt, den springer snabbt.
Jag har jag på känn att jag inte ännu berättat att jag nästa år ska som utbyteselev, som innebär alltså att detta är min sista jul innan jag far. Det hemskaste med denna utbytesresa är hur mycket jag kommer att sakna alla nära o kära. Ett helt år utan dem är en mycket lång tid att vara borta, dock destinationen är Österrike, som inte är så långt borta. Tur dock att Skype och Facebook är uppfunna, så jag kan ens på något vis hålla kontakt vid Finland. Dock får jag ju nya vänner där, men ni ska absolut inte tro att de skulle ersätta mina gamla vänner. Ett halft år ska jag ännu vänta innan det bär av, och det kommer att hinna hända en massa innan dess: julen som jag redan nämnde, nyår, Wilmas, Claudias, Linnéas och Emmis födelsedag, Eurovisionen i Sverige, sommarlov + en resa vars destionation inte ännu bestämts.

Kommentarer
Postat av: MysteriousX hahahaha

Du skriver bra inlägg! :D

2012-12-20 @ 08:42:20

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0