Day 3: Your first love

2013-01-25, klockan 18:14:00

Den första jag såg och mitt livs första kärlek: min mamma. Då alla "vanliga människor" troligen skulle skriva på denna punkt om någon söt gosse de träffade på tredje klassen, så tänkte jag välja något grymmare, alltså min mamma. Då min pappa och bror flyttat hemifrån så bor vi för oss själva här hemma i vårt stora hus, så hon är pretty much min viktigaste famijemedlem. Okej, man kan ju inte sätta släkten i någon ordning från bäst till sämst, men för att vi de senaste åren bott tillsammas, så är hon den som står mig närmast. 
Tycker att det känns så hemskt att jag efter sommaren lämnar mamma ensam hit i Finland, då jag för ett års tid ska till Österrike. Dock har mamma sagt att det är trevligt med lite ledig vuxentid, men jag kommer att sakna mamma nåt så otroligt mycket.

Kommentarer
Postat av: Bea

Förstår precis hur du menar!

2013-01-25 @ 22:00:29
URL: http://bearose.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0