Day 7: What makes you happy

2013-01-31, klockan 21:26:00

Har ofta känt mig lyckligt lottad då jag har så många faktorer i livet som jag kan vara glad över. Ofta är det de små sakerna som är de bästa, och det är sällan man ens tänker på allt sånt, för det känns så självklart.
1. Emmi, du är så bra då du alltid orkar och tål mig med mina torra skämt och konstiga beteende. Du med ditt vackra leende klarar alltid av att ljusa upp mina dagar. Älskar dig min gullebulle bästa vän!
2. Vår humor är nåt så ortoligt bisart, det vet du med Wilma. Våra insiderjokes är legendariska och ingen kan vinna vår secret handshake.
3. Claudia har alltid de rätta orden i de rätta tillfällena, och alltid då man har trubbel så kan man alltid fråga om hennes kloka råd. Jag är himla inspirerad av ditt sätt att hantera situationer, och din inställning om dig själv. 
4. Av mina fyra bästa vänner är min lilla dyslexiska pyssling med sista i denna slumpmässiga ordning. Hon är även känd vid namnet Linnéa, och är den enda som förstår mig med mina handbolls-grejer, och du är så söt med dina saker som du säger och dina överanalyserade problem <3
5. En familj är alltid en familj, och man kan inte jämföra familjer med varann, för sanningen är att ingen familj är en annan lik. Dock är jag otroligt lyckig om att min familj stöder mig vid allt jag gör, och står vid min sida öven i de hårdaste vindarna.
6. Att dansa är nåt som gör mig  glad! Då jag dansar så påminns jag om att det finns något här i den stora världen som jag faktist är bra på. Det är svårt att förklara och beskriva, men så är det, dans är en av mina största passioner.
7. Jag älskar att resa! Vi med familjen far varje sommar utomlands, och det är faktist bland årets högdpunket. 
8. Detta kommer att låta lite kornigt, men min dator och telefon är även glädjefaktorer i mitt liv. Det är så många vänner jag aldrig träffat eller hållit kontakten med om det inte vore för internet.
9. Ni kanske tänkte att det är endast 12-åringar som fangirlar över Jedward och stalkar dem med att följa pojkarna på twitter och kollar konstant youtube-videon på deras intervjuer och egna videon. Jag är dock en sådan stalker, och Jedward gör mig otroligt glad och de ger en hopp med att påminna en om att man är värdefull och vacker, och de ger varende en av sina fans uppmärksamhet. 
Denna lista är fullt slumpmässig, och jag är helt säker på att det finns något jag glömt i all denna brådska.
Som ni säkert märkt så har jag nu haft en några dagars paus på bloggen, på grund av allt det här plugget. Tack kära läsare för att ni dock mitt oaktiva blogande hålligt min statistik uppe! Jaa, er glömde jag ju inte hemmer. Ni gör mig dag för dag mycket glad med era kommentarer, och att ni trovärdigt hänger med på bloggen. Tack!

Kommentarer
Postat av: Mel Moonchild

Men awww, tack! <3

2013-02-01 @ 15:44:26
URL: http://melodymoonchild.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0