Färsk handbollsvinst

2013-01-12, klockan 18:14:10

Inte ens en kvart sedan steg jag in genom ytterdörren men en massa tunga kassar. På en lördagmorgon är det bara fel att stiga upp klockan sju för att hinna till bussen som far jämnt åtta. Efter en några timmars bussresa genom Finlands skog och åkrar kom vi fram till Karis där matchen skulle spelas. Var innantill lite nervös, så som alltid. Jag är en person som stressar och är nervös varje minsta grej. Ivarjefall så spelades matchen bra med slutställningen 9-27. Själv gjorde jag ett halft dussin mål med 100% in. Själv är jag helt nöjd, fast detta är mitt vanliga ungefärliga målantal. Skulle i dagens inlägg lägga med en bild där jag spelar handboll, men då det finns abolut noll sånadänan bilder som man skulle kunna ta seriöst så är jag tvungen att ändra på planerna och lägga till denna lilla bild från början av veckan istället. 
Idag fyller vårt handbollslags målvakt och samtidigt min långvariga släkning sjutton år! Känner mig som en hemsk människa för att jag glömt presenten hos mommo/moffa och därför kommer hon att få den senare. Detta kommer vi dock att återkomma till senare för jag ska nämligen posta hit bild på presenten (efter att jag gett den till henne förståss). Grattis Linnéa, du ditt lamm! Ni kan hitta hennes blogg om ni far in på enchantedbywords.blogg.se.
Ha en underbar lördag mina goda läsare och hoppas ni har det bra!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0