Stickat

2013-01-03, klockan 14:03:00

Okej, under en vecka har jag nu sammanlagt varit tre gånger och shoppat (!). För er är detta kanske inte nåt kontigt, men för en för en liten varelse som jag som tar bussen till stan men tanke att shoppa kanske var tredje månad är detta nåt extremt. Som jag i tidigare inlägg berättat så är jag ingen shopping-fantast, men igår hittade jag äntligen något. Inget mycket och inget speciellt dock, men ett mörkblått stickat linne och ett par leggings.
Efter att nu en vecka av boende i stan hos mommo&moffa kom jag idag hem. Efter julhelgens frossande och knappa muskelträning har jag nu tänkt att då skolan börjar 7.1 så börjar också en liten så kallad diet, som innebär hälsosam mat och kondition. Av tidigare erfarenhet vet jag att mina dieter oftast slutar med resultat av att ge upp lite för lätt. Dock kommer inte sommarmagen av sig själv, så nu börjar det!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0