Skor, film och regn

2013-07-30, klockan 13:17:27

Var igår kväll med Matilda till Åbo! Huvudorsaken till detta var att vi inte har träffats på sjuttioelva år, och vi ville därmed göra något kul tillsammans. Jag tänkte därmed slå två flygor på en smäll och köpa mina vinröda coverceskor som jag dräglat över i evigheter, speciellt då bottnet på mina tidigare skor började så småningom lossna.
Efter en sväng i Subway for vi på bio! Vi kollade The Bling Ring, som var faktist bra! Okej, jag har aldrig gått ut ur en biosalong och tänkt "Hui vilken dålig film!", jag brukar ofta nog gilla filmerna jag kollar. Detta kan ju bero på att jag väljer mina filmer bra ("Skyfall", "Les Miserables", "Eat, Pray, Love", "The Bling Ring", "Fame"....)! Dessutom fick jag en pytteliten kändisförälskelse i Israel Broussard! Gulligare än 100 kattungar och ögon jag skulle kunna stirra på i åratal!
Oj, glömde jag också att nämna att det regnade helatiden! Kom hem helt blöt efter en lång cykelresa från busshållsplatsen till Matilda och därifrån hem. Men som tur hade mamma köpt hallon och vaniljkräm, och under täcket kollade jag Netflix och lyssnade på Ed Sheeran hela kvällen! Myspys.
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0