Day 15: Death row meal

2013-03-16, klockan 14:16:00

Vad jag önskade att vore det sista jag skulle äta? Hade ingen aning om vad detta "death row meal" betydde innan min goda vän förklarade detta för mig. Jaa, det beror väl då ganska mycket på vad man just för stundern är sugen på... Men om jag nu skulle vara tvungen att välja, så skulle här vara ett urval av maträtts-önskemål...
1. Mango. Mango är min favvofrukt!
2. Avokado.  Ännu två år sedan gillade jag faktost inte avokado, men jag gissar att mina smakkörtlar mognat och nu tycker jag verkligen då det serveras med något riktit gott på sidan om.
3. Sushi, min favoriträtt. Gillar hur det är både gott OCH otrligt hälsosamt. Äter dock sushi så sällan som kanske varannan eller vartredje månad, för att vi måste alltid åka till Åbo efter sushi. Vi har nog ett dussin gånger gjort sushi hemma, men det blir aldrig lika bra som i Åbo...
Utforskade och experimenterade lite idag med "Picmonkey". Ganska lätt att använda om till och med jag kunde redigera denna bild med den. Därmed rekommenderar jag nog PM. Användr alltid Gimp, men jag kan inte säga vilken som är bättre för att båda har sina sidor.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0