Krank

2013-09-03, klockan 19:16:36

Har hela dagen gått omkring med en liten bitter flunsa. Dock har jag helt ärligt talat inte tränat nu på typ en hel vecka, så jag började faktist sakna träning lite. Därmed tog jag mig själv i kragen, satt på mig joggingskorna och for ut i skogen för en liten joggningstur (dålig idé!). Detta kändes sååå skönt de första stunderna, men efter redan en kilometer började det kännas svårt att andas och i andningen kunde man tydligt och klart höra att jag är sjuk. Jag började hosta så förfärligt och jag kunde inte annat än långsamma ner farten och börja andas lungt och djupt för att försöka få mig i någotlunda skick igen. Jag sprang nog den sista halv kilometern, men det första jag gjorde då jag kom hem var att jag tog mig min sista påse Finrexin, kokade vatten åt mig själv, och skrev detta inlägg.
Annars gillar jag mycket denna naturstig som finns just bakom vårt slott - den är cirka 2-3 kilometer lång beroende på var du svänger in att komma tillbaka, så det finns dessutom variation om du vill ta en lång eller kort länk. 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0