Lyckad start på veckan!

2013-09-17, klockan 22:06:39

Äntligen är min egna klass tillbaka (eller i alla fall en del), och jag får fara tillbaka till min egna klass 7d! Det varierar mycket i tankarna när det kommer till optimism och pessimism om att lära mig språket, det är högst antagligen helt normalt som utbyteselev. Denna vecka har jag dock varit positivt inställd på livet i Österrike: jag har vänner, folk förstår ju också min tyska ganska långt, jag har lärt mig massor, och jag forstätter växa inombords med grym fart! Just nu är jag som en bergochdalbana som bara går uppåt!
Så här om dagen var jag på en pytte liten länk också, och för att ha möjlighet till musik hade jag även min telefon med mig. Därmed snappade jag några bilder på vägen, som jag nu tänkte att jag möjligtvis kunde dela med er. Håll i minnet att bilderna är tagna med iPhone, så kvalitén på bilderna är inte på topp.
 
 
 
 Tack för min del, ha en grym tisdagkväll!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0